вторник, 18 ноември 2014 г.

За теб ангелчето ми



Не се тревожи за малките неща,
не мисли за проблемите сега,
мисли си за всичко онова,
което дава ти сили за твоята борба.

С малки бавни стъпки пристъпяй смело към света,
повдигнала гордо глава и с усмивка сияйна на уста,
защото не е важно колко мъки минала си по пътя си до сега,
важното е да помниш само хубавите спомени и дела.

С трепет нежен искам смело по пътя да те поведа,
хванал те здраво за твоята трепереща от несигурност ръка,
водещ те към красиви чудеса и показващ ти тайните на света,
за да се изрисува на твоето лице красивата ти усмивка във нощта.

Малко път от живота си съм извървял от началото до мига,
но все трънлив и бодлив, все жесток и несправедлив бе към мен света,
но научих се на много неща от битки не една,
и искам на теб своето знание аз да предада.

С много нежност и топлина искам да те даря,
да целувам когато тъжна си, да те прегърна щом разплакана си сега,
и знай не искам отплата ни една, за това че сам избрах своята съдба,
да съм такъв какъвто виждаш ме пред теб да стоя,
гордо вдигнал своята глава,
протегнал към теб силна и нежна ръка.

Всичко минава и по пътя свой заминава,
но има вечни неща на таз клета земя,
за мен това са чувствата и любовта,
твоята нежност и страстна топлина.

Сега гордо ти на лицето си усмивка закачи,
главата високо над раменете си вдигни,
погледни с тез красиви сини очи,
колко спокойно живота си върви
и този ритъм сега улови.

Няма коментари: