вторник, 18 ноември 2014 г.

Желая те



Мое сладко ангелче крилато,
Иска ми се да си все така хвърковато,
Лудо да прелиташ и палаво
От цялата ми страст към теб да опиташ.
Още да желаеш след това,
Отново и отново да се целуваме в нощта.

Искам с мен да си винаги щастлива,
С отпусната душа, палава и игрива,
Като антилопа да препускаш в полята на страстта,
Ако само пожелаеш знай наша ще е дори нощта,
Много нежност в сърцето си само за теб тая.

Дано успея скоро да ти я подаря,
А след това уморено на мен да положиш глава.

Това мечтая си аз сега, да те любя дълго, палаво
Еротично да те съблазня и мечтите ти да осъществя.

Усетя ли твоята нежна ръка как
Се плъзга по жадната ми за ласки кожа,
Екстаз див ме мен обзема на мига,
Така силно искам да си тук сега,
Яко прегърнала моите сърце и душа
!

Мое ангелче красиво и сърцато,
Най-много радвам се когато,
Още от сутринта си ми усмихнато,
Гордо вдигнала глава, весело
От сутринта и на емоции богато.

Силно аз те желая всеки миг от деня,
Тайно мечтая си да те зърна вечерта,
Радостно да те прегърна щом очите ти зърна,
А когато прегърнеш ме с нежните си ръце,
Страстно положиш ги на моите рамене,
Тихичко прошепнеш ми: „ИСКАМ ТЕ”
На мига ще те понеса на ръце,
Отворено само за теб, ще е моето сърце.

Тъй силно зареждаш ме със сили и
Енергия красива, мое ангелче си и моя самодива.

Желанията твои искам аз да осъществя,
Енергия, страст и нежност да ти подаря.
Лекичко да те целувам в нощта,
А щом умориш се от нашата игра,
Ято целувки да ти подаря. 

Няма коментари: