вторник, 18 ноември 2014 г.

Неприлично



На мекото легло искам теб аз да положа,
с ръцете си страстно да галя твоята нежна кожа,
с целувки огнени да разпаля в теб пожар,
себе си да ти принеса като скъп дар.

Бавно от твоите устни сила ще отпия,
и щом веднъж вкуся от твоята нежна магия,
едва ще удържа в себе си страстната фурия,
дето кара ме да полетя като хала, кат стихия.

С много ласки цялото ти тяло искам да обсипя,
с безумната си страст искам аз да те засипя,
бавно плъзгайки ръце по нежните ти колене,
а след това твоите гърди – така магически за мен са те.

Със своите две ръце ще ги галя във нощта,
със своите пръсти ще ги понасям във страстта,
а устните си щом до гърдите ти доближа,
ще усетих силният пламък в моята душа.

Мекото ти дупенце страстно искам аз да целувам,
с ръцете си да го мачкам и да му се любувам,
с устните си лекичко да подскачаш, ще те карам,
щом усетиш как целувам те по него и по бедрата ти те барам.

Всеки миг с теб за мен незабравим е,
всеки поглед твой за мен неповторим е,
всеки твои жест за мен необясним е,
но щом усетя ласките ти да извират,
а задръжките да стачкуват и протестират,
устните ти щом жадно затърсят ме в нощта,
зная аз че предстоят ни незабравими мигове за нашите сърца.

Няма коментари: