сряда, 24 декември 2014 г.

Смях



Обожавам да чувам твоя смях,
да му се наслаждавам нима е грях?!.
Така нежен и мелодичен,
зареждащ и енергичен.

Щом в ухото си чуя ти смеха,
порастват ми крила на мига,
и към приказни светове ще те отведа,
за да покориш със смеха си ти света.

Щом радостна си сърцето ми играе,
скача диво, лудо и от щастие сияе.
В тези мигове нищо не може да ми повлияе
да те целувам и прегръщам докато сърцето ми играе.

Смеха полезен е това го зная,
и знам ще победи смеха на края,
и аз за пореден път ще призная,
че щом до мен си – това е РАЯ!

Искам да чувам смеха ти нежен всеки ден
за да бъда от твоите чувства окрилен,
да съм радостен, щастлив и  засмен,
минута след минута, ден подир ден!

Ти за мен си ангелче небесно,
знам понякога не ти е лесно,
но щом със смях се въоръжиш,
всеки враг ще сразиш! 

09.12.2011г.

Няма коментари: