вторник, 16 декември 2014 г.

Болка



Като тази болка няма на света,
тя стиска те за гърлото на мига,
а след това завлича те на дълбочина,
оставяйки ти само едва мъждукаща самота.

Тази болка родена е от любовта,
но сякаш пряка роднина е на теб сатана,
защото безпощадна е към онова,
което съградили сме с мъка и тъга.

И само спомените хубави остават след това,
да крепят изнемощялата душа,
а света бавно потъва в тъмнина
и всичко губи значението си като на шега.

Болката е най-силна когато е родена от мразеща жена,
дълбоко наранена и от света променена
измамно красива само за влюбените очи е тя,
и бавно облича те в мантия от тъга.

Не съжалявам, че на болката позволих да ме остави в тъга,
нито съжалявам за всичко онова,
заради което заслужаваше си да се боря със света,
само жал ми е, че сляп бях за твоята правота.

В теб превърнах се като на шега,
а мразех всичко онова,
с което сега себе си мога да окачествя,
а ти стана като мен – от света наранен.

Плача и боли ме от тази самота,
която болката ми завеща,
сърцето ми свило се е от тъга,
а мозъка ми отказва да спре моята сълза…

Няма коментари: