вторник, 14 юли 2015 г.

Не ти вярвам



Не ти вярвам, не вярвам на себе си дори,
във всичко съмнявам се и от това боли,
но толкова много пъти спасявало ме е уви
съмнявам се, че инстинкта ми и сега греши.

Болки много изтърпях и преживях коварни игри,
лъгаха ме, раняваха ме и разбиваха моите мечти,
мнителен станах заради такива като теб разбери,
писна ми от нечестни любовни игри.

В мен див огън сега гори и готви се всичко да изпепели,
без милост, без прошка и без жал дори,
просто защото писнало ми е вече от лъжи,
за това честна с мен бъди или просто си върви.

Няма да чувствам мъка, нито жал, нито болка дори,
щом разбера, че лъгала си ме ти,
просто ще си тръгна, а след мен ще оставя всичко да гори
за това по-добре истината ми кажи, иначе ще те боли.

Не вярвам на никой – разбери!
Не се е родила тази дето ще ме промени!
Нямам бъдеще, нямам и мечти,
само сърцето ми остана и браня го от лъжи!

Няма коментари: