четвъртък, 2 ноември 2017 г.

Оковите на самотата




Знаеш ли как живее се така?
С нож опрян в сърцето си и тежка сълза.
Със сърце измръзнало искащо малко топлина,
а очите все пълни със сълзи и с празна душа.


Ей така живях тогава, живея и сега.
Всяка вечер прибирам се в моят дом от самота,
а другите веселят се и радват се на мига,
но да страда отредено й е на моята душа.

Грешки извършвах една подир една,
без да виждам, че ще страдам много след това.
И сега когато обърна назад глава
виждам колко напразен е бил живота ми до сега.

Искам да разперя ръце и аз под дъжда,
да усещам всяка капчица вода
и смеейки се напред да продължа,
но като окови са грешките които сторих до сега.

Чувството на самота, на предадената любов и лъжа,
то заело е цялото място в клетата ми душа,
сипва в раната ми сол и киселина,
пречейки ми напред да продължа.

Може би и ти знаеш какво е това самота,
но за мен превърна се в начин на живот и изпълни ме с тъга,
а аз просто исках да обичам и напред да продължа,
но ето, че пак седя си сам със сърце студено и празна душа.

Няма коментари: