четвъртък, 20 април 2017 г.

Трепет



С трепет очаквам да дойде пак нощта,
да ти чуя в слушалката гласа,
на галено „МИЛО” да те нарека,
с минути на спокойствие да те даря.

Ах как мечтая си да ти чуя гласа,
как изрича онези златни слова:
„Искаш ли да се видим малко по-късно вечерта?”
и да стане по-щастлив за мен света.

С трепет всичко вкъщи аз ще подредя,
ред и чистота набързо ще вътворя,
сърцето ми ще улови лудия ритъм на нощта,
нетърпелив да усетя пак твоята топлина.  

Вино в чашите високи ще налея,
върху мекото легло ще сложа аз постеля,
ядките на масата ще принеса,
и ще зачакам нетърпелив мига.

Елегантно щом прекрачиш моята врата,
ще потърся устните ти за целувка не една,
и ръце палави около теб ще обвия,
страстта си искам аз да ти разкрия.

Да те съблека бавно докато целувам те в нощта,
да те прегърна страстно след това,
ръцете си да плъзна по гърба
ах как мечтая за всичко това.

След целувки страстни на мекото легло да те положа
излегнала там като във царска ложа,
страстно да ме подканиш към ласки нежни в нощта,
и ще плъзна ръка по сластните ти бедра.

С целувките си диво ще те покорявам,
всеки милиметър от теб ще отбранявам,
бавно докато разгаря се диво в нас страстта,
а след това ще отпуснем нашите сърца.

Волно те да припкат в небесата на страстта,
да лудуват, да пируват и различни пози да редуват,
диви като планински ветрове да се носят в меката тъма,
прегърнати и голи, сгушени в тази мека топлина.

Как мечтая си скоро да се случи всичко това,
да се порадваме един на друг спокойно във нощта,
да отпуснем след това уморените си тела,
прегърнати да лежат дълго във нощта.

Няма коментари: