четвъртък, 20 април 2017 г.

Пролет



Често мисля си за дните и нощите преди да те срещна
единственото което имах тогава бе собствената ми тъга,
само тежки мислих въртяха се в моята изтощена глава.
така надявах се да срещна радостта,
и няма по-щастлив от мен сега, защото срещнах радостта
така красива, нежна и добра
ангелче мое сладко разбрали – ти си за мен радостта.

През много препятствия минах за да съм тук сега,
рових се и скитах в тъмните дебри на моята душа,
останал бях без всякаква надежда и силица една,
лежах вечер уморено прострял в самотното легло глава
ето, че случи се точно онова, което не смеех вече да мечтая и
тайничко да си аз желая.

Ангелче красиво появи се на моята врата
носеше със себе си товара на света,
гореше за малко нежност и топлина
единственото което искаше е миг от вечността,
лекичко погали ме с ангелската си ръка,
чаровно усмихна ми се във нощта
ето, че чудо стана и картината оживя.


Страстно прегръщам те аз в нощта,
лакомо целувам те не само по врата,
а щом отвърнеш ми с ласка не една
диво почва да пърха и моята душа
като волна птица редом с теб да летя
огромно щастие ще е за мен това.

Много искам те не само през нощта,
особено щом усетя трепета ти в гласа,
ехти с пълен глас моята душа: ИСКАМ ТЕ СЕГА! ИСКАМ ТЕ НА МИГА!

 21.03.2011г.

Няма коментари: