вторник, 29 август 2017 г.

За грешката си тогава плащам и сега



За  грешката си тогава плащам и сега…
Зная колко висока беше нейната цена.
Знаех го тогава и все още е така,
но не можех да си представя с теб да не сгреша.

Исках всичко което тогава се случи,
но не повярвах, че свърши.
Исках да видя в очите ти дали е така,
но отбягваше ме с лека ръка.

Не съжалявам за нищо – разбери,
нито за хубавите, нито за лоши дни.
Исках те и те имах – моя беше ти
и пламъка в душата ти го потвърди.

Защо след като за нищо не съжалявам
толкова много ме боли?
Защо затворил съм се между тези четири стени
а на вън живота си върви?

Защото сърцето ми така и не ти прости,
че те обичаше изцяло, а използва го просто ти.
Защото сърцето ми разби и макар дълго още да се лепи
то пак ще тупти, но не за теб – проумей го! Разбери!

04.03.2013г.

Няма коментари: