неделя, 1 януари 2017 г.

Сбогом!



Последният си стих за теб аз сега редя,
със сълзи на очи и с празна длан,
с разбито сърце и от теб неразбран,
защо потуши тъй леко моя любовен плам?

Исках само с теб да бъда занапред,
препятствията да преминаваме навред,
мъките си да споделяме и само напред,
да вървим със спокойствие да се дарим.

Но ти оказа се инат същество,
и не спирах да се питам – защо,
мълчиш за важните неща,
а говориш ми за глупостите от деня?

Питах те директно какво тормозите на мига,
ала обвиняваше ме с лекота в ревност и лъжа,
виновен без капчица вина чувствах се до сега,
всичко търпях в името на любовта.

Исках на море да те заведа и с теб да се сближа,
ала обвини ме дори за това,
че тъй настоятелен съм бил за почивка една,
аз, ти и детето ти да посрещнем изгрева на брега!

Но най-много заболя ме от това,
че за седем месеца не избра,
дали да си с мен или сама,
а налагаше ми измислените си правила.

Как сълзите си сега от света аз да скрия,
как да ги удавя в моята орисия,
защо с мен И ТИ се подигра,
а не съзря добрата ми ранима душа?

Толкова ли много исках от теб, а?
Да имаме нормална връзка през деня,
а не „приятели с привилегии” в нощта,
защо не хареса ми ти любовта?

Защо обвини ме, че съм те напрягал с думи и дела,
а не съм ти носел спокойствие и свобода?
Нима си толкоз тъпа, че не разбра,
моята ревност произлиза от мълчанието ти пред мен в нощта.

Всеки по пътя си сега ще поеме сам,
аз своя път отдавна съм избрал и го знам,
ала ти неориентирана ще си останеш и без плам,
защото няма да ме има до теб да те дарявам с любов – знам!

Това за мен е края сега,
Защото ти за мен бе и ще си останеш света,
Сам ще бродя и скитам по света,
Без любов, без нежност и без твоите нежни устни в нощта.

Раздялата боли и реже сърцето ми с нож намазан със сол сега,
Сърцето ми слепено от устните ти целуващи ме във нощта,
Сега отново разби се и падна победено във прахта,
А сълзите ми кървави текат като река по изтерзаната ми душа.

Сбогом моя любов… Сбогом ангелче красиво във нощта…

Няма коментари: