събота, 16 януари 2016 г.

Бунт




Стига! Спри! Сърцето ми вече разби,
какво още искаш от мен – кажи?!
Всяка вечер молех се да те забравя
и никога тази грешка отново да не правя!

Виж ме сега! Погледни! Всичко това ти ми причини!
Не! Не си измислям, а добре ме запомни,
защото аз нямам вина, че ти се възползва от моята доброта
и всичко в мен превърна в самота!

Не обръщай глава, а ме виж сега!
Защото нямам сили за още една такава борба,
защото се изморих да съм авантюра в нощта,
а просто искам да открия и аз любовта.

Да! Бунт е това. Бунт срещу теб и всички като теб на света,
които се възползват от хората с добри сърца
за да си доставят мъничко ласка и нежност в нощта,
а изоставят ги щом в тях пробудят любовта.

Очите си не крий с ръце, а ме погледни с отворено сърце,
виждаш ли ме добре: сам седнал съм, без жена и без дете,
с болка в доброто си сърце, със сълзи на тъжното лице,
без любов и нежност – с празни съм ръце!

Какво? Защо плачеш сега? Погледни ме и ме виж,
не заслужавам ли бакшиш,
за това че толкова дълго оцелях,
а ти мислеше ме за плах…

Казах ти го преди, ще го кажа и сега:
Кажа ли КРАЙ, всичко свършва на мига,
не търси в мен приятелска душа,
нямам такава – отнесе я любовта.

Не! За теб не ме боли!
Не! Нямам вече за теб сълзи!
Не! Няма да ти се обадя – разбери!
Не! Всичко свърши – престани!

Хубаво ми беше с теб, но ти злоупотреби.
На моето предложение не отговори ти,
а избълва ми безброй лъжи,
Писна ми вече! Разбери!
НЕ ИСКАМ ПОВЕЧЕ СЪРЦЕТО МИ ДА ГО БОЛИ! 
03.11.2013г.

Няма коментари: