петък, 27 ноември 2020 г.

Благодаря!


Сърцето ми бие в ритъма на любовта,

отново виждам я да лети моята душа,

а устните ми изричат – БЛАГОДАРЯ,

и прекланям се пред вас сега!!!

 

На първата искам аз да благодаря,

че ме нарани и отказа се от любовта,

с която исках най-искрено да я даря,

но уви погрешна оказа се тази мисъл една.

 

А на другата искам просто да спомена,

че вече в себе си болката й не ще държа,

защото там настанила се е любовта

искрена, чиста и свята е тя, а не лъжа!

 

Ами на тази пък за какво ли да благодаря,

освен за това, че не повярва в моята душа,

и обви сърцето ми с коварна мъгла,

а аз бях готов сърцето си да й подаря…

 

Но сега на всички ви аз искам да БЛАГОДАРЯ,

за това, че отказахте се от мен преди толкова лета,

за да мога щастлив да се чувствам аз сега

и на взаимната любов с желание да се насладя!

 

Благодаря ви, за това,

че не успяхте да ме промените за света,

че бавно оставихте ме на пътя да кървя,

и не повярвахте в любовта.

 

Но сега искам на друга аз да кажа: БЛАГОДАРЯ,

за това, че обича ме сега,

че в мен не видя развалина, а жадна за любов душа,

а също и че сърцето ми с топлината си сгря!!!
БЛАГОДАРЯ!!!

Няма коментари: