петък, 10 април 2015 г.

Липсваш ми



Липсваш ми!
Тъй простичко звучи,
но тъй сложно оказва се уви!

Вглеждам се назад в спомените прашни
търсейки сред причини зловещи и страшни
отговори на въпросите безбройни
ах защо радостите тъй са малобройни? 

След теб в душата ми настана пустиня,
сянка търсех година след година,
но отказвам се вече от това търсене уви
на оазис в моите дълбини.

И въпреки всичко дето сторихме си аз и ти,
дори след всичките тези хиляда и няколко дни,
ти все още липсваш ми разбери,
но вече по-различно е всичко – нали?

Липсва ми огненото вдъхновение
което в душата ми тогава ти възпламени.
Липсва ми романтиката,
с която чувствах че сърцето ми лети.

Може би заради това липсваш ми и ти,
а може би просто търся оправдания
за пропилените си напразно дни,
в безсмислени спорове и сръдни.

Няма коментари: