неделя, 29 март 2015 г.

Танц в нощта



Любов моя, чуй ме ти сега.
Напрегни всичките си сетива
и се вслушай на славеите в песента,
усети ли на природата сладостта.

На танц вълшебен каня те с трепереща ръка,
моля те с мен на дансинга ела,
да покажем на всички страстта,
която носим в нашите тела.

В очите ми кехлибарени виж това,
за което не ми достигат моите слова,
а  аз в твоите изумрудени очи ще проследя
колко любов крие се в крехката ти душа.

С бавни крачки по зелената трева,
под звуците на ромолящата река,
приглася й щурец един в нощта,
докато танцуваме в стъпките на любовта.

Чуваш ли как бие сърцето ми сега?
Усещаш ли болката в ударите му щом те доближа?
Дали чувстваш тръпнещата ми душа
която желае да те има в нощта?

Дори само за една нощ да е това,
пак с теб да танцувам ще избера
и няма за избора си да се свеня,
а гордо със спомена за теб ще умра.


Няма коментари: